Hej höst. Hej rusk.


Hej höst. Hej rusk. Gamla vän, tänk att du har hittat hit även detta år!
Som en instruktör på sats sa igår när det va den höstigaste och ruskigaste dagen hittills, "Ja, kolla ut. Nu kan vi antingen bestämma oss för att det är mysigt eller så deppar vi ihop totalt. Vi väljer det första."
Tönt, tänkte jag.
Men idag har jag kommit till insikt med att jag ska försöka inbilla mig att lite mysigt.

Jag längtar så det spritter och sprätter i baguetten när jag tänker min stundande resa till Thailand. Just nu spritter det lite extra eftersom jag har raggisar och fleecetröja och det blåser storm in i lägenheten. Men! Det är mysigt.

Jag fick en finfin kamera av min käre karl i bemärkelsedagspresent.
Efter som jag sitter inne och myser denna kväll så har jag absolut inget bättre för mig än att lägga upp lite bilder. För varje bild tar oftast tusen minuter att ladda upp. Så det tar nog ett tag.
Sen vill jag även meddela att jag är multi-taskare, för jag bloggar, dricker vin, snusar, kollar på fulkultur, betapetar och pusslar i princip samtidigt. Och kollar facebook. Och funderar. Det ni! Det kallar jag begåvat. Och! Mysigt. Eller förresten, det kanske är deppighet. Jag är en mys-deppare. Som känner sig lullig på en klunk rödvin.











Puh! En kamp. Men jag vann. Bilderna uppladdade.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lill

Vilka fina bilder! Saknar dig så!

2010-11-10 @ 12:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0