Skitmorgon

Jag kunde inte sova somna inatt som vanligt. Dels på grund av tjafs i min egen lägenhet och dels på grund av att grannen övanför hade fest. När klockan va tre så var det fortfarande fest. Till slut somnar jag. När klockan slår sju så väcks jag av att grannen ovanför mig kräks ungefär 10 gånger på rad. Som grädde på moset får jag även höra att jag är töntig. Bättre mornar sökes! Rätt åt min granne, må det vara en blandning av bakfylla och vinterkräksjukan som slagit klorna i honom. Han är ingen önskvärd granne vill jag faktiskt kunna påstå utan att känna mig hemsk. Denna granne är en granne som ofta skriker könsord och svordomar om nätterna. När man då plussar på att han har fest till tre på natten en torsdag, för att sen väcka mig med kräkljud, ja då kan han gärna få kräkas hela dagen idag som ett straff. Nu är jag gräsänkling i över en vecka, lite synd att hejdåandet blev av det tristare slaget. Nu ska jag försöka somna om innan grannen kommer igång med nästa lass, hua... Sen när jag vaknar så känns nog allt lite bättre. Då ska jag dricka kaffe och pussla. Mmm....

Kommentarer
Postat av: Sara Persson

Det är inte kanske direkt den granen du lånar socker från....

2010-02-13 @ 22:11:40
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0