Bloggblogg

Nu provar vi detta..Efter lite hjälp av en reko iPhone-kille så har jag nog lärt mig hur man gör... Jag har ju en ny asball iPhone, och jag kan ju i ärlighetens namn säga att jag egentligen inte bör ha en telefon av denna kaliber, då jag endast facebookar och spelar 4 i rad på den.. Den kan tydligen så mycket mer! Musik, SMS, telefonsamtal osv.. Äh, det kommer, det kommer! I skrivande stund så dristar mig ju iaf till att försöka blogga från den, det kunde man verkligen inte göra på min forna telefon. Nu kommer följande: Uppdatering av livet! Jag har köpt ett pussel, och jag har redan lagt ramen istället för att gå och lägga mig. Pussel ligger mig tydligen mycket varmt om hjärtat och jag råder de flesta jag stöter på att genast inhandla ett. Och inget fjolligt landskapspussel utan ett fånigt härligt med tecknade tjocka figurer som fåniga saker! Annars spelar jag mordgåta i Varberg, med ett mycket trevligt gäng, där tom kocken börjar smälta lite inför allas våran oslagbara charm (särskilt ovanstånde reko iPhone-kille). Vi spelar och spelar och åker en jäkla massa bil, där jag är den som vill leka bil-lekar, men tyvärr är den som förlorar om jag vill får min vilja igenom. Sen har jag storslagna planer på att fly ifrån denna totala vinter som kramar musten ur oss. Jag tänker mig att jag övertalar min kille och vi drar till Thailand. Vore det inte fantastiskt så säg?! Men jag är medveten om att detta kan bli svårt att genomföra på många sätt och vis. Men detta ska självklart undersökas in i det sista. Jaha, sen va det visst dax igen. För sjätte sommaren i rad så tar jag mitt pick och pack och styr kosan mot Vimmerby. En massa roliga saker att repa in och sen förhoppningsvis lyckas utföra dessa bra under sommaren. Ska bli kul. Ett år som blir väldigt annorlunda och det finns mycket som gör mig nervös. Men det måste bli bra! Jag har ju haft mina, utan tvekan, hittills, svåraste tider i livet där nere, men ändå så är det så mycket annat bra och roligt som hänt där, att det svåra inte spelar så stor roll. Vilket är mycket skönt! Det blir bra. Jag gillar ju Astrid liksom. Nu är det nåt jäkligt b på teven, det måste betyda att det är dax för bingen. Om detta inlägg kajkar upp sig nu, så kommer jag att gråta en skvätt tror jag. Vi försöker väl iaf. Nattnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du kommer till ALV. Vad ska du spela i år?

2010-02-11 @ 06:35:30
Postat av: Line

Jag ska spela fröken prysselius och swing.

Vem frågar? :)

2010-02-11 @ 10:30:15
Postat av: Marie

Jag är en nyfiken mamma som tycker att du gör ett jättebra jobb på ALV!

2010-02-13 @ 07:17:05
URL: http://ylver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0