Härliga tider


Det är juletider och jag är uppe i söderfors. Då får man rätt mycket tid över, då kan man tex kolla bilder på min faders dator. Jag fastnade för dessa. Min systers bröllopsfest på Irland! Det va en kväll att minnas minst sagt! Självaste bröllopet i San Fran va underbart, det va så jäkla fint att jag grät mest hela tiden. Men festen på Irland va mest fest och kul!

Jag och mamma har precis blivit fixade och fina!


Den vackra gården...


Där vi landade med helikoptern!


Väl framme, bruden med champangen i högsta hugg.


Johan och jag, fina och glada


Brudparet under ett av mååånga tal


Efter middag och tal, blev det dans. Här med mor och far med händerna mot taket!





Efter många timmar slängde brudparet in handduken, men vi andra fortsatte ett tag till.


Oh, what a night.


Kommentarer
Postat av: Silvia

Alltså, Gud vilka fina bilder!!!! Ni var så vackra allihop, speciellt din mamma. Ulla såg ut som en drottning! Jag hade tappat mina favoritsidor på datorn så jag googlade mitt namn och hittade din blogg igen. Va roligt att du skriver. Gott Nytt år min vän!

Love Silvia

2010-12-28 @ 01:34:28
URL: http://sziny.blogg.se/
Postat av: Sara Persson

Vad fina bilder och vad vacker du är! Hoppas vi ses snart Line. Kramar och Gott slut! Hälsa Johan

2010-12-29 @ 09:53:19
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com
Postat av: Anna

Nämen, skriver du här fortfarande, hittade tillbaka till Bloglovin här om dagen och hittade alla bloggar igen. :-) Vilka härliga bilder, och så fina alla är! Vi måste ses snart! Boka in en tripp till Söderfors snart, helst en helg ojämna veckor eller ons-tors jämna veckor så kan vi ses där! Kramar!

2011-01-29 @ 21:09:56
Postat av: Syrran

Ack! Jag gjorde en random sökning för att se om du hållit bloggen vid liv och hittade detta inlägg :). Ja, what a party!

2011-09-01 @ 01:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0