resfeber..

Nu är det snart dax igen, USA, denna gång Californien...
Känns helt och fullt avlägset att lilla jag ska traska omkring på San Franciscos gator och få tillbringa en vecka uppe i Californiens dalar. Jag är lyckligt lottad som har en sån vacker och generös syster. Och ska hon bli gift!
Och om man är min syster så ska man givetvis gifta sig på sin favoritplats, lyckligtvis ligger denna plats inte i tex Tierp utan i just Californien.
Så i morgonbitti far jag dit...Jag ska flyga i tusen år. Och byta lite flyg. Sen är jag i San Fran!
Nervös är jag ska gudarna veta. Har haft resfeber sen i mitten på aug tror jag. Men bara jag väl sitter på flyget så släpper det nog och ersätts av ren förväntan...

Hann med nöd och näppe med att flytta hem från Vimmerby innan det var dax att packa väskan igen!
Jag hann med att äta sushi, dricka öl, bära tusen kartonger, åka till ikea, fixa och trixa, och some sweet lovin´ iaf, och det är jag glad över.
Lite stressigt att lämna götet i sep, har fått tacka nej till massa jobb, och det grämer mig som satan. Får hoppas att det dyker upp något annat kul, ämnat bara för mig...

Nu blir det sova av för Östblom.

Tata!


Kommentarer
Postat av: Lina

Så härligt!!!

Njut av resan och bröllopet=)

Jobb kommer det garanterat att komma igen så tänk inte på det, det löser sig alltid!!!

Ha en trevlig tid kära du!!



Vi hörs när du är tillbaks på svennemark igen =)



Många kramar från lilla jag

2009-09-09 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0