San Fran!



Utsikt över staden


Golden Gate täckt av dimma

San Francicso...
Det är en annorlunda storstad, det finns en liten bit som är täckt av skyskrapor o dylikt, men i övrigt finns det nästan bara låga söta hus i kulörta färger. Och berg och dalar..fast med hus  nästan precis överallt!
Det är vackert här, och dyrt. En av Nordamerikas dyraste städer att bo i tydligen, vilket kanske förklarar alla hemlösa stackare som finns precis överallt. Sorgligt.

Idag är det världens åskväder ute...kl är sju på morgonen och jag ligger nedbäddad i en stooor skön säng med massa fluffiga kuddar och förbannar den nio timmars stora tidsskillnaden som gör att jag vaknar halv sex varje morgon...och däckar kl elva på kvällarna.. Måste bli ändring på det innan bröllopsdagen! Då ska jag festa natten lång med min syrra, no matter what.. 

Om några timmar så styr vi kosan upp mot Napa där vi sammanstrålar med syster och ett gäng galna irländare!

Tata!

Kommentarer
Postat av: silvia

Otroligt snygga bilder Line! Den första är ju bara för grym! Ha det bäst!!

2009-09-13 @ 19:44:57
Postat av: sara persson

allt gick bra ser jag. Du är glad och har en härlig resa framför dig där borta!! KRamar

2009-09-13 @ 21:45:53
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com
Postat av: anna-lill

Åhhh va härligt det ser ut! Hälsa systeryster så mycket & ge alla en rejäl kram från mig! Hoppas du har det underbart. Saknar dig så!!

2009-09-14 @ 23:13:41
URL: http://anna-lill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0