Hjärtat fullt

Jag har hjärtat fullt med kärlek...
Men jag har också silverfiskar i badrummet och en granne som pissar högljutt på nätterna.

Snart ska jag packa väskan igen och åka till Irland, ännu en vigsel (?) och den stora festen!
Och min kärlek ska följa med mig denna gång, mycket trevligt.
Jag har just förmått mig att packa upp väskan från USA-trippen. Allt går så väldigt långsamt för mig, har inte varit med om liknade! Vet inte om jag fortfarande kan skylla på jetlag, men det vore ju skönt att ha något att skylla på. Ren lathet kan det inte vara.
  
Jag har möbleringsproblem och problem med möblerna. Inget passar ihop och rummen skulle ha haft lite annan form.. Det är en salig blandning av vita möbler, svarta möbler och träfärgade möbler.
(och icke att förglömma, ett lila köksbord som är sött men svårt)
Så inget passar ihop. Och helt kalt på väggarna. Jag gillart inte. Men man tager det man haver. Och jag tager det jag haver ärvt eller fått.  
Man skulle ha varit en sån här riktig pysslare och trixare som med små medel kan få det att se bra ut. Kanske skulle ha en inredningsfest eller nåt, alla får fixa till nåt, så får man en öl som tack.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0