Arg


Jag är så jävla arg just nu. Livet tar inte dom vägarna som jag skulle vilja.
Det är väl bara att känna sig besegrad av ödet.
Jag kan inte ge när det finns för lite att få tillbaks, har aldrig kunnat och kommer inte kunna.
Egoistisk, ja säkert. Dumt, kanske.
Vet inte om nåt är rätt eller fel, men så här vet jag absolut att jag inte ska känna.
Jag behöver komma bort, göra något oväntat.
Dra till nåt märkligt ställe och gå en utbildning som man valt genom att dra en lapp ut en hatt.
Det skulle nog inte heller kännas rätt, men hur ska jag veta om man inte ger något ett fösök.
När jag är bortrest känner jag mig oftast väldigt liten, men samtidigt en skön känsla att vara en liten prick i en stor stad. Här hemma finns inte mycket som lockar längre. Det måste hända något drastiskt.
Jag saknar vissa i mitt liv, folk som betyder mycket men som jag aldrig träffar av olika själ. Och just nu börjar det att skava lite här inne.  

Den här bilden blir jag iaf på bättre humör av!

Tata!

Kommentarer
Postat av: Silvia

Vackra du! Kom till Uppsala, värsta inspirationsstaden!:) Åk till fjällen, rensa huvudet, det känner jag för att göra varje gång jag känner mig osäker till livet.

Ring mig när du vill. Stor kram min Patsy dear!

2009-09-28 @ 03:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0