Missade sömntåget..



Åskan går över guldheden, märkligt. O miss i nassa dessutom.
Och jag kan inte sova...
Jag kanske har resfeber som vanligt. Verkar vara min grej liksom. Rolig grej. Får resfeber av att åka ner till stan typ.
Imorgon åker vi till Irland. Ska bli jädra kul, önskar bara att det va lite mindre stress inblandad i denna tripp. Känns som jag släpar iväg min kära pojkvän när han behövs som mest här hemma..
Men jag tror att det kommer göra honom gott.. Jag ska ta vara på denna helg, vem vet när man får en hel helg ihop nästa gång!?
Nu ska jag lägga harpan och lyckas minst två gånger innan jag får sluta, en riktig pensionärs-hobby.
Jag gillart.

Tata!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lill

Underbart att du börjat blogga, ha det så fint på Irland! Saknar dig mycket vännen! Kram!

2009-10-02 @ 10:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0