Marknad!


Jag ligger i mitt extremt sparsmakade men stökiga rum på vidar nu. Mycket trött, lite feber, och glad.

Det är så härligt att få jobba på höstmarknaden, folk är så glada och nöjda! Man går runt på en marknad hela dagen lång och provsmakar godis och bröd och ost och gud och hans moster, och alla är glada. Mycket trevligt.
Idag var det säkert över 5000 i parken och strålande sol, helt omöjligt att ta det lugnt trots lite feber. Har stött på såna härliga människor! Och hundvalpar...det har kryllat av helt galet söta hundvalpar idag. En riktigt bra dag kort och gott!
Som avslutades med den finaste komplimangen av komplimanger, som gjorde mig rörd och glad. Den ska jag komma ihåg när jag känner mig kass!

Lägger upp två bilder som Johan tog när han hälsade på i torsdags och hoppas att det är ok...
Jag tycker dom är så fina!



Puss!

Kommentarer
Postat av: anna-lill

Jag försökte kommentera på facebook men se den gubben gick inte! Men vilken tur att jag kan skriva här att ni är hur fina som helst. Jag fick lust att åka ner på direkten & hälsa på & kramas. Men, den gubben gick inte heller ty jag är fattig som den minsta av lusar...

Men jag saknar er. Puss!

2009-11-01 @ 11:56:18
URL: http://anna-lill.blogspot.com
Postat av: Sara Persson

Så fina bilder och Chipset Micke också.

Plus att Emil ser ut som Maria :-) Inte sant!



Stor kram på dig

2009-11-02 @ 14:30:50
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0