liten lista


Bra just nu:

Det spöregnar ute, och åskan mullrar sådär lite mysigt.

Jag har tänt ljus och krypit ner under en filt.

Jag har just ätit veg-pytt med ägg och rödbetor, av någon anledning tycker jag att det är vansinnigt gott.

Jag har slängt ut en massa kläder på golvet, en klassiker, för då är dom ivägen hela tiden, vilket förhoppningsvis leder till att jag sorterar och plockar undan dom.

Jag längtar tills att J kommer hem till mig, då ska jag bädda ner honom under min filt.

Jag har en matta i vardagsrummet som är söt och röd. Med söta rödvinsfläckar på.

Det är topmodel på TV:n

Jag har mammas goda kanelbullar i frysen

Jag har en lycklig syster

Jag får snart åka ner till ALV och spela en roll som jag inte gjort på ett år

Min baksmälla har äntligen försvunnit



Dock...

Önskar jag att jag hade ett roligt jobb eller ett jobb överhuvudtaget redan nu, så att man inte får ångest av att handla tex...vegpytt eller en ny säng.

Tata! 




Kommentarer
Postat av: Lina

Hur går det med sängköpandet? Och vulgobordet i köket =)? haha!! Kram på dig fina du, tänker på dig och guldheden- längtar "hem"... Suck..

2009-10-12 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0