tankar från deluxesängen


Jag vill inte fylla år, jag gillar inte att fylla år. Jag får ont i magen av det.
Folk är fina, och det får jag dåligt samvete över.
Det var alltid jobbigt att fylla år när jag var liten. 
Jag minns när jag var liten, hur jobbig stämning det blev (som jag upplevde det) när pappa och syster grattade mig och mamma som tog tydligt avstånd. Hon bakade tårta, men det fick man också dåligt samvete över.
Dåligt samvete över att tycka det va roligt att fylla år, vilken lite unge ska behöva ha det? 
Nu är det oväsentligt att fylla år, men magontet kommer ändå. Det är lite trist.
Men idag är inte den dagen! Så jag jobbar bort magontet som vill krypa sig på i förtid!

Idag skiner solen ute, men jag ligger så himla skönt i min stora sköna säng och vill inte ens sticka tån utanför mitt sköna duntäcke...
Jag har börjat dagen med att bråka lite över telefon, nicht optimal, men jag tänker bara skaka av mig det och ha en superskön dag utan nåt jävla dåligt samvete alls!
Jag är lika kär för det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0