Seven Pounds


Jag och Johan såg Seven Pounds i dag, en film med Will Smith och Rosario Dawson.
Jag började snyfta lite smått ungefär 20 minuter in i filmen, sen så grät jag, och grät och grät och grät.
Väldigt fin och en "ont i hjärtat film". Jag brukar alltid undvika drama, har gjort det de senaste åren för jag vet hur påverkad jag blir. Men idag va det både jobbigt och skönt med ett saftigt drama. Trots att jag började snyfta över några saker på bussen på väg hem (en hund vars ägare va lite elak, och en söt lite bortkommen fin familj som hade klätt upp sig och skulle nog ut och äta eller nåt bland annant...), så är jag glad att jag såg den.
 




Grymma skådespelare.

Nu sitter jag på guldheden och har blivit tillsagd att inte gå ut, pga idioter som härjar.
Jag som hade tänkt mig en lång promenad med sommarpratare i ipoden.
Tur att jag har fett god glass hemma.

Tata!

Kommentarer
Postat av: Silvia

Jag älskar denna film!! Fan äntligen hittar jag din blogg! Ivars rensade min dator för ngr månader sen och jag hade inga favoriter, men nu genom Anna-lills blogg hittade jag din. So happy! Puss och kram min fina vän. Nu kan jag kommentera igen:) Min blogg börjar om ca 2 månader. LOVE

2010-03-23 @ 05:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0