Pfff..


Hur kan jag känna mig så vansinnigt slutkörd efter denna helg?
Jag känner mig jetlaggad och bakfull. Vilket jag då inte alls är.
Fysiskt och psykiskt slut som artist. Av två dagar i Vimmerby.. Jag va inte ens med och dansade, jag gick ingen rundvandring, jag läste knappt ett manus. Jag tycker jag mest satt och lyssnade och drack kaffe.
Tydligen kan även detta vara påfrestande för en gammal kropp, haha.

Jag är arbetslös. Vilket nånstans ändå är en jäkla tur. För jag vete fan hur jag skulle kunna få in alla manus i skallen annars. 
Kaffe, snus, balkong, manus och noter. Aah, härliga tider!

Jag önskar att morgondagens dag vore här nu... För det längtas. Mycket!

Tata!


Kommentarer
Postat av: anna-lill

Vad händer imorgon??

Puss!

2009-03-17 @ 11:20:24
URL: http://anna-lill.blogspot.com
Postat av: Erika

Hej o hå härliga värld! Man är gammal o grå redan, det är visst och sant! Jag sover middag varje dag på turnén, annars dör jag. Och längtar hem till mitt manus som jag har hört ligger hos dig och försmäktar. O VI ÄR I SAMMA LAG! Puss till dig, jag längtar efter dig!

2009-03-18 @ 09:38:11
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0