mörker..


Earth our, check.
Jag tillbringade min earth our med massor av tända ljus, rött vin, 2 killar i min soffa och berättelser om en tant i barnkropp som står lutad över sängen och klappar på huvudet. Hua. Men mysigt.
Men jag måste säga att jag tyckte mina grannar var pinsamt dåliga på att släcka ned. Jag hade gillat om hela Götet hade blivit helt kolsvart...men det hände såklart inte. 
Tur att timmen tog slut lagom till fotbollen. Inte för mig helt överdrivet mycket, tyckte mest om dom varma mackorna som det bjöds på. Men för folk som gillart.
Det är har varit orimligt mycket sport på tv:n idag. Vet inte vad jag tycker om detta.

Tata!

Kommentarer
Postat av: Sara Persson

Jag håller med, trodde hela Värnhem här i Malmö skulle släckas ner. Men nej då... grannarna hade lampan i taket och fönstret tända. Misslyckat försök känns det som. Eller så vill vi inte att världen ska räddas för våra nästa som ska leva på den.



KRAMAR LINE!!!

2009-03-29 @ 11:24:57
URL: http://ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0