Kakel och Bravida

Jajamensan!
Nu kommer det tydligen nya hantverkare som ska lägga om nåt kakel-tjafs i badrummet, som en annan hantverkare förstörde.
Halvåtta imornbitti och antagligen på fredag med. neeeej, jag sliter mitt hår!!
Satt ute på ballen i dag och mös till det i solen, tittade på myllret av hantverkare på gården som åker sky-lift och har sig, och va glad över att dom härjar hos andra grannar nu. Kortvarigt vare lugnet. 
Så hade Bravida-elekrikarn lämnat ett röstmeddelande till mig imorse. "Jaha, jag hörde att du hade problem med ugnen IGEN."
Men han har jag inte hört av mig till än, nån måtta får det vara.
En sak i sänder, en hantverkare i taget. Imorn ska jag smygfota dom. Och lägga upp bilder. Nåt ska dom ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0