sommarfoton från långt tillbaka


Har sovit okristligt länge.
Har lyxat till det med kaffe och snus till frulle.
Är ledig i flera dagar, och har glömt bort hur skönt det kan vara att vara ledig när man faktiskt har ett jobb! Ledigheten som infinner sig när man är arbetslös klingar liksom inte alls lika bra..
Borde väl göra en massa nytta egentligen, men det kan ta mig faen vänta.
Liggandes i sängen med Oprah på tv:n fastnade jag framför en massa vackra gamla bilder som jag hittade på datorn..



Min mormors trädgård. Min mormor till vänster och lintotten till höger är min mamma.


Morbror och mamma


Picknick vid vår stuga på Gotland


Mamma och min andre morbror.

Så fina!

Nu ska jag ta tag i denna dag!

Tata!

Kommentarer
Postat av: anna-lill

Gu va fina bilder!

ser sådär overkliga ut. fiiint!

2009-01-26 @ 21:12:45
URL: http://anna-lill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0