uppe med tuppen

Oj, nu vann en tant två miljoner på triss-skrapningen. Lyllo henne.

Jag gick upp med tuppen idag. Det ska bytas fönster här på Liborius. Borras och donas. Jag som sett fram emot en härlig dag på stan...Yoga, shoppa, fika... Men nu sitter jag och väntar på fönsterbytarna. Dom ska komma nån gång mellan 07.00 - 16.00. Tänk om dom kommer typ 15.00? Snöppligt. Lurad på en hel dag.

Jag tänker på min fina syster. Jag hoppas hon mår bra. Jag hoppas hon kommer iväg på sin Bahamas-tripp.
Hon är underbar min syster. Så snäll och fin på alla de sätt! Nu får det vara slut på huvudvärk och skit, ta mig fan.

Puss.


Kommentarer
Postat av: anna-lill

Det hoppas jag också, huvudvärk i oändlighet är skit.

2009-02-23 @ 12:12:04
URL: http://anna-lill.blogspot.com
Postat av: anna-lill

Du, vilken bra idé där. Kom hit & ät semla imorgon!(fetatisdagen) Jaaaa!!

2009-02-24 @ 00:19:58
URL: http://anna-lill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0