Hjälp...


Det som inte fick hända, har hänt.
Min spis har gått sönder igen. Jag måste alltså ringa till Elektrikarn med stort E igen.
Sist så hotade han med att slänga ut spisen genom fönstret om jag ringde igen. Sen fick jag ett sms av Elektrikarn, som enligt min bedömning var av flirtig karaktär, och smått opassande. Särskilt efter hans inte allt för hjärtliga sätt..
Jag som hatar att ringa såna samtal i vanliga fall, undrar lite smått om detta samtal nånsin kommer att bli gjort?

Livet rullar på, fint och härligt på många sätt tycker jag allt.
Nu är jag hemma i Söderfors. Ska träffa min kära mormor imorn. Hoppas hon känner igen mig..
Idag så ringde mamma henne, och hon svarade med " åh, jag som trodde jag var död?"
Kära nån, säger jag bara.

I övrigt..så sörjer jag lite det faktum att jag aldrig kommer att bli rik.
Det skulle liksom piffa till det lite.

Puss



Kommentarer
Postat av: Silvia

Hello my darling. Det kommer bli fint att träffa mormor iaf tror jag, min morfar kände inte igen mig de sista 5 åren men vi hade det ändå mysigt. Hälsa till familjen! Är du måhända i uppsala på torsdag så skulle det var jätte härligt att träffa dig. Puss och kram/Sillen

2009-02-10 @ 06:29:48
Postat av: sara persson

Haha.. det är ju jätte roligt att du måste ringa honom igen!



Var det inte han också som flirtade med dig?



Kramar

2009-02-10 @ 06:49:53
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0