december


Bloggvärlden måste ha gråtit floder pga min frånvaro. Men misströsta icke, nu kommer ett par rader!
Underligt att just jag har en liten blogg, jag som inte ens kan skriva en status på facebook utan att tycka det känns pretto och utlämnande..I och för sig har jag typ aldrig berättat för nån att jag har en blogg..underligt även det. men jag gillar att ha det så.

Lever ett liv som känns väldigt rutinmässigt och rätt tråkigt, men efter jul blir det annat!
3 dagar i veckan på dagis, räcker gott o väl. Beundrar heltidsfröknar, herregud. 
Idag va det lussefirande, jag missade själva tåget men när jag kom va dagis fullt av tärnor, pepparkaksgubbar och tomtar. Fantastiskt sött. En tjej va stjärngosse, cool tjej liksom. När hon kommer till dagis är hon antingen Birk eller Robin Hood. Hennes bästis är Ronja eller Marion. Idag kom "Marion" till mig storgråtandes, efter lite hulkande och lirkande visade det sig att hennes Robin hade kysst en annan tjej på dagis. Stackarn, hon grät i en timme. Lilla hjärtat, vänta bara till du blir tonåring, då börjas det på riktigt...
Det är inte utan att man känner sig som Aschberg i grannfejden åtminstone en gång per arbetsdag.

Jag hade hemskt gärna flytt från tristessen i Gbg, tagit en vecka på något soligt ställe eller ett besök hon syrran i New York..men det finns varken pengar eller tid, men i april kanske!
Bättre sent än aldrig.
Hatar denna melankoli-depp som ger sig till känna. Men det är bara att spänna sig (citat från pappa ulf) så blir det snart bättre!


Nu ska jag på återträff med ALV, det ska bli trevligt.

Tata!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lill

JAG har saknat dina rader! & jag saknar dig såklart, när kommer du uppåt?? Pyss!

2009-12-12 @ 01:07:44
URL: http://anna-lill.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag har oxå saknat dig här!!!! Och i verkligheten, tur att vi har rådit bot på allt icketräffande. Ses ikväll, puss puss

2009-12-12 @ 13:29:01
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0