Inte göra, det är det bästa!

Jag har tusen saker att göra, men njuter i vanlig ordning av att inte göra dom.
Att ta beslutet att även denna dag, skjuta upp det där telefonsamtalet till en annan dag, ger mig en tillfällig kick. Som förvisso mot kvällskvisten slutar i lite ångest. Men den kan man råda bot på, om man tar samma beslut nästkommande dag. En ond spiral. Som en drog. Att ha ett beroende; att inte ringa viktiga samtal.
Jobbigt bara att det inte finns så många dagar kvar att göra allt som man ständigt skjutit upp....
Kan inte förtså att det är dags för V-by igen. Och att det redan repas där nere, kan jag för mitt liv inte begripa. Men visst har jag ju märkt att folk har flyttat dit. Så det stämmer väl.

Idag gick jag in på Monki, tänkte köpa nån fräsig grej att ha på mig. Men jag blir så förbannad på att man inte kan hänga tillbaks galgarna efter att man väl fått loss ett plagg! Jävla hippa odugliga inredning.
Jag köpte inget. Tänker inte göra det heller.
Ja, så bidar jag min tid när jag inte har nåt liv. Blir arg på fullkomligt onödiga saker...

Men imorgon blir det åka av! Till varberg för att spela polis, i en föreställning med fläsksvål och låtsasblod.
Det ska bli kul att se om jag kommer ihåg nån replik.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0