Ensammen påskmustdrickare


Förra påskaftonen...Vad kan sägas? Jo, Fläder-snaps. Skulle kunnat blivit min död....Då va det livat värre, alldeles för livat tom.
Denna påskafton...Påskmust och romantisk komedi ensam i soffan.
Försökte laga mat, men smakade liksom inte alls gott. Försökte äta godis, men det smakade inte heller.
Men kaffe, snus och Påskmust is the shit.
Även fast det måste tilläggas att jag känner mig sjukt ensam. 
Är jag så jävla tråkig? Trist insikt..haha.

Jag har iaf solat till mig en bränna i fejjan. Och promenerat till stan och tränat.
försökt att rensa bland alla jävla tröjjor och klänningar och strumpor och sjalar och gud vet allt vad man samlar på sig och vill släpa med sig. 
Varför drabbas jag av så vansinnigt dåligt samvete för att jag vill släpa med  halva mitt liv till vimmerby?
Jag får väl släpa med mig va skit jag vill. Ingen bryr sig om det. Förutom mitt samvete som verka tycka att ett par jeans, tjocktröja och tandborste borde räcka. Det är ju orimligt. 
I dessa flytt-tider drabbas jag alltid av en stress att köpa att nödvändigt som man behöver i vimmerby, typ deo, duschcreme osv. Vilket är helt onödigt. Jag vet ju nånstans att detta är saker som finns att köpa även i vimmerby. 
Kom på mig själv att tänka på att jag måste komma ihåg att köpa balsamvinäger innan jag flyttar...vilket ju är löjligt, det är klart att dom har balsamvinäger i småland. Eller?....

Ser man på, nu har kl hunnit bli påskdagen.
Glad påsk i efterskott då.

Tata

Kommentarer
Postat av: Thalin

Dom har balsamvinäger här. Annars får du av oss. Kram.

2009-04-14 @ 09:31:48
Postat av: Anonym

Hoppas du hade en kanon påsk!! Hoppas vi ses i sommar Line. Se om jag kommer upp och hälsar på!



puss och kram

2009-04-17 @ 08:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0