Länge leve solen!


"Super-vädret" har äntligen anlänt! Jag har låtit mig själv tro att det är vår, bara för en dag. Jag älskar våren, hösten har jag inte alls lika mycket till övers för..
idag har jag promenerat och suttit och solat vid vattnet. Sen har jag haft fin besök här hemma i hålan av ingen mindre än anna-lill! Vi har suttit ute och ätit mat, och druckit kaffe, och dödat mygg, allt detta i solsken!
Vi hittade en gammal VHS-video från en julkonsert vi gjorde ihop för 4 år sen..skräckblandad förtjusning säger jag bara... men kul va det! Vi borde göra det igen ju! Och inte sjunga musikallåtar...och öva lite på hur man håller händerna och ler lite..Så skulle vi ta sverige med storm! Vad säger du bruttan? Haha.

Jag såg på Conan O Brian igår, Ricky Gervais va gäst. Han e ju sjukt underbart sjuk. Jag vill vara hans bästa vän. Jag tror det är gryyymt, och lite utmattande...

              

Nu ska jag måla om mitt tv-bord i antik-vitt! Fint va?

Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0