Sov nångång...


Hjälp...
Jag kan inte sova.. Nu har jag varit vaken i 38 timmar utan en blund. Obehagligt.
Jag har lite problem med jetlag, är typ överkänslig eller nåt.
Det är inte bra, jag har haft en massa sömnproblem i sommar, och det va nog på väg åt rätt håll, äntligen, innnan denna vecka kom med 6 timmars tidsskillnad som ställde till det ännu mer.
Jobbigt med den stressen som följer med när man ligger vaken och bara viiiill somna
Mycket mer stressande att vara stressad....
Och jag som ska upp tidigt imorn. Jäääla skiit.
Sov nu line, sov sov, slumra in....
Tips mottages gärna.. har provat avslappning, får-räkning, varm mjölk och Valeriana...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Line!!!

Vet du, det bästa sättet att kunna somna är att sova för lite under en kortare period. Så försök inte vila ut. Var vaken ett tag. Sen kommer du sova. Låt tröttheten komma... Vet hur det är, kan heller aldrig sova!

Drick kamomillte och/eller myntate på kvällen! Det är bra.

Kram på dig!

2008-10-18 @ 19:55:21
URL: http://sandra-danielsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0