Söndag i Central Park

Nu har jag bara tre dagar kvar här! Tiden går fort.. Men snusen börjar sina, så jag måste hem snart i vilket fall som helst... Jag tycker jag tar vara på dagarna rätt bra iaf, och jag njuter mycket.
Gårdagen gick i promenadens tecken, lång promenad i Central Park, och sen vidare till Time Square, för middag.
23 graders värme, och stålande sol...mm..

Dagen börjar med lite bus med Chelsea


Sen en mycket god frulle



Central Park! Proppat med soldyrkare


uppstyltad turistbild




Skulle gärna gått på Letterman..


praktiska glajjor på strawberry


New Kids On The Block! Herregud, lever dom ens?

Sen så hade jag äran att promenera på Time Square precis samtidigt som, håll i er, Peter Siepen. Min förebild i livet. Not. Men han såg rolig ut som vanligt iaf.

Nu ska jag träffa Alexandra för en brunch nånstans på broadway, härliga tider!

puss och kram, och Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0