NYC! a week of fancy living...


Jag klarade flyget...Blev sjukt grillad av passkontollen, dom va helt säkra på att jag skulle stanna i NY och jobba och ha mig. Så många frågor! herregud, ett under att jag överlevde nästan.
Nu har jag det finfint...hade tänkt att jag skulle blogga varje dag, och dela med mig lite.. men jag misslyckades lite med det.. men jag gör ett nytt försök nu.


Promenad och starbucks, sommarvärme....


Lunch nere vid marinan..


Jag, David och Chelsea..


En härlig "skrev-bild", fest i lägenheten



Syrran på shopping..


jäkligt bra bild. not.


Suverän middag på Sushi Samba..

That´s all for now!

Tata!


Kommentarer
Postat av: silvia

Skämta med mig!? Bilden på dig, Chelsea och David, är det där deras hem?? Såg helt fantastikt ut!! Du verkar ha det bäst och jag är superglad för din skull!! När du kommer hem flyger jag till "staterna":) Onsdag va? Puss och kram.

Sushi Samba ä guld!!

2008-10-12 @ 07:10:32
Postat av: Sara Persson

Åhhh. Line, vad mysigt du verkar ha det!! NJUT så mycket du kan, det är du värd mer än någon annan.

Hoppas vi ses snart vännen. STOR KRAM PÅ DIG!



ps. Flygresan hem kommer gå lika bra ska du se.

2008-10-12 @ 11:08:54
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com
Postat av: Anna-Lill

Det ser ju bedårande ut. Du är så vacker Line! Åh va härligt det ser ut!! & söt vovve med:) Puss!

2008-10-12 @ 20:55:45
Postat av: Emmelie

Fasiken Line! Du strålar som en sol på bilderna.En riktig pudding.Underbart att se att du verkar ha det så bra. Bara njuuuuuut. Jag har senaste tiden fått en massa bra insikter som jag gärna berättar för dig. Vi pratar mer när du kommit hem. Ha det underbart..

Puss Kram

2008-10-13 @ 00:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0