Fina Alex!

Hur härligt är det inte att kunna träffa en mycket god vän, bara sådär utan vidare i NY? Ödet ville sig så att vi befinner oss här samtidig, i en veckas tid ungefär. Sen drar jag hem. Hon stannar till 9:e jan... Hm, vem drar det längsta strået?
Vi bestämde oss iaf att vi skulle sammanstråla vid Ground Zero, för att promenera upp på Broadway och prata om livet. Gött. I åtta timmar. Lite käk och shopping då och då förstås. Urban Outfitters har en våning med bara inredning, där fastnade vi i säkert 2 timmar, så fina saker!! Ska se vad som kan tänkas få plats i lilla väskan hem..
När dagen led mot sitt slut så gick vi till Batteri Park och hade picknick. Mat, fruktsallad och chokladkaka, lyx-pyx.
Sen hälsa på hos syrran och dricka lite te, sen skildes vi åt! Men vi ses på torsdag igen, göttmos. Sen dröjer det lääänge...











Nu har jag två hela dagar kvar här, innan jag åker hem igen. Usch va tråkigt att det går så fort.
Jag vill inte hem, vill inte ut ur NY-bibblan. Jag trivs visst i bubblor. Ska sluta med det.
Saknar mina kära vänner hemma i Svea. Tiden är underlig här borta, känns som det är längesen man såg till sina vänner, (utom Alex då..) Man kan känna stress över att livet går vidare utan att man är delaktig, fast det bara är några dagar. Underligt och konstigt det är det. Skulle så gärna åka till Sthlm och träffa Anna-lill och Emm, det hade suttit riktigt fint. Men det stör mig att inte tiden finns! Kan ni inte åka och hälsa på mig på ALV:s höstmarknad??? Äta kanderade äpplen, dricka varm choklad....

Nu ska jag snart iväg och träna yoga, det blir skönt det. Sen blir det musikal ikväll!

Tata!


Kommentarer
Postat av: anna-lill

Joo det hade ju varit nåt det, åh va mysigt det låter!! Ska fundra på saken... Vilken musikal blir det?? åh va härligt det låter!! Saknar dej massor! pyss!

2008-10-14 @ 17:33:25
Postat av: Anonym

Hej sötnos!!!Jag skulle vilja vara i NY jag med. Höstmarknad kanske vore en bra idé. Hur länge pågår det??Vilka datum?Ha nu underbart så höres vi när du e hemma!Puss kram

2008-10-15 @ 00:52:45
Postat av: Anonym

från emmelie var det!!

2008-10-15 @ 00:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0