Vimmerby för hela slanten


Nu har vi repat i två veckor.. Fan va konstig tiden är här, tiden går så fort, samtidigt som en dag här är som en vecka, så det känns som om man har varit här i evigheter. Mystiskt med Vimmerby...
Man repar nästan hela tiden...och när man inte repar så äter man och sover man. Att blogga är det knappt att tala om..även om vissa andra varit liite duktigare än mig.
Men idag vaknade jag tidigt, och har gott om tid på mig innan vi börjar, så nu va det läge att krafsa ner lite!

Men jag vet inte.. jag är mest sugen på att lägga upp bilder, så får man se lite hur vi haft det!


                                             



image46


                                   


Vi hörs snart igen!

Tata!


Kommentarer
Postat av: Anonym

smäckra bilder, verkligen, speciellt nere i vänstra hörnet. Den symboliserar verkligen hur vi har det. haha!

2008-05-03 @ 22:48:14
Postat av: anna-lill

Jag så, så, SÅ avis. Önskar så mycket att jag hade sökt & fått jobb & fick jobba i Vimmerby med dig! Mattias är btw extremt olik sig, trodde först det var någon annan på bilden.. Hoppas ni har det bra, saknar dej kära skatt!

2008-05-06 @ 18:20:08
URL: http://www.anna-lill.blogspot.com
Postat av: anna-lill

Är det inte dags för uppdatering snart?!?!?
PUSSSS!

2008-05-19 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0