Mumin!


Våra bästa år har ballat ur.

Ännu en dag startar i fönstret.. flera decimeter snö utanför.. och jag kan inte bestämma mig för om jag vill ligga under en filt hela dan och vänta in våren eller om jag vill ut i snön. Man får se.

Tänkte slänga fram lite bilder ur bakfickan..

                                                                                      


                 


Sådär! Lite muminbilder vill jag ha här. 
Nu är jag lite nöjdare med dagen! 

/Den oövervinnerligt flitige                                      


Kommentarer
Postat av: Anna-Lill

Åhh va fina bilder! Jag hoppas jag en dag får träffa mumin & framförallt Pålle!

Har du sett min nya bild på bloggen? Den har ju DU tagit=) Jag tyckte den va glad & så tänker jag på dej när jag ser den så där får den vara!

2008-03-25 @ 10:44:59
URL: http://www.anna-lill.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har varit en värdelös internet-användare på sistone. Inte bloggat, inte läst bloggar, nästan så illa så jag har glömt hur internet funkar. Så först NU såg jag ditt grattis till den lille pojken här i bloggen, så tack tack! :-) Jag hoppas också att du hinner träffa honom innan du åker, han kommer ju hinna bli jättestor annars!
Pöööss!

2008-03-26 @ 21:18:18
URL: http://tokbusig.blogg.se
Postat av: Emmelie

Vilka härliga bilder. Vad fina ni är allihopa. Shit vad långhårig Max har blivit!!Jag sitter här i Åsbro och väntar på kvällens föreställning. Ska läsa lite medan jag väntar. Vad kul att du kommer till Stockholm i veckan. Självklart ska vi ses. PUSS PUSS

2008-03-29 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0