Jag har tråkigt...


Jag sitter i mitt fina fönster..blickar ut..och har tråååkigt! kl är rätt tidigt..och jag sitter och väntar på att det ska hända nåt..
Så jag fördriver tiden med den här rätt så tråkiga listan, bara för att underhålla mig själv ett slag..
 
Väder utanför ditt fönster: Det ligger snö på marken.. lite sol, lite moln, rätt trevligt. 

Lyssnar på just nu: Hittade Nicolai Dungers skiva i min röra för nån dag sen, så nu spelas "White wild horses" flitigt, den är så vacker så det gör ont.

I går gick du och la dig: Klockan 23.00 typ, och somnade omgående..efter en rejäl bakfylla fanns inte annat att göra.

I dag vaknade du: 08.20, pigg som en mört!

Vad har du på dig: Mjukisbraller, raggsockor, tisha, och stor varm kofta!

Senaste som ringde dig: Lyttkens

Som du ringde: Hm..Ringde några på fyllan tyvärr.. Ska ringa Lina så snart kl blir lite mer!

Senaste som skickade dig sms: Det va nog Daniel..som undrade vad jag skrivit i dom otydliga sms jag slängt iväg...

Senaste som du skickade till: Cajsa

Senaste vän du addade på Facebook: Josefin som ska jobba på ALV med mig i sommar

Som addade dig: Hannah, en annan ny ALV:are

Senaste person som mailade dig: Gudars..det finns inte många som mailar mig om man bortser från alla facebook-grejer.. Det va nog Pålle som mailade mumin-recensioner för några veckor sen!

Sista hemsida du besökte/läste: Tittar alltid på Anna-lills blogg!

Ska/har gjort/göra idag: Ätit macka med räkost och gurka, druckit två koppar kaffe från min nya bryggare..kollat facebook, läst bloggar... Sen ska jag..hm.. göra nåt lite mer aktivt! Den som lever får se.. Jag ska kolla på "So you think you can dance" kl åtta ikväll iaf! för det är ju så aktivt.. Promenera! det ska jag göra! Snart..ska bara...

Bra eller dålig dag idag: Svårt att säga nu.. men det ska bli en bra dag, det ska jag se till!

Jaha..det var det! Nu är det våra bästa år på tv:n.. Undrar vad dom tjänar?
Jag ska sluta skriva nu, ska lära mig lite manus tror jag! Det är en bra grej.

Tata!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0