I en annan del av köping


Är just hemkommen från en kväll fylld med ett "I en annan del av Köping-race" med ett gott gäng ALV:are.
Ett sånt otroligt underbart program det är!! Först typ 10 avsnitt, sen ner till korv-mojjen för att handla falafel, sen fort hem med maten för att bänka sig i soffan för 10 avsnitt till typ.
Mycket underhållande. Dom är så härliga, jag blir helt varm om hjärtat. Jsg vill bara ha mer och mer och mer!
Hoppas jag drömmer om Tobbe i natt och får höra en massa svordomar..

Annars har jag nästan återhämtat mig från min jetlag. En jetlag utan dess like. Du gode moses.
Jag tog ut mig i helgen på kollationeringen, blev uppspelt som ett barn och skulle vara överallt och med på allt, så i måndags när jag vaknade så hade jag den värsta jävliga baksmällan i mitt liv. Utan att ha druckit något i huvudtaget. Jag har aldig varit så dålig utan att "vara sjuk" so to speak. Jag fick inte i mig nån mat i helgen för jag va så övertrött, och i måndagsmorse så va jag så skakig att jag inte kunde hålla i vattenglaset. ingen mat hade jag hemma heller, så jag gick i snigelfart på mycket skakiga ben till närmsta café, (ligger nära nära), tvingade i mig ett glas juice o en fralla, sen blev det värre! Jag trodde jag skulle behöva beställa taxi hem, fast det är 200 meter. Men jag tog mig hem, seger! Sen fick jag frossa och somnade, när jag vaknade några timmar senare, så sprutade tårarna i nån timme, sen började det vända. O nu tisdagkväll, är jag så gott som återställd, en vecka sen jag landade med det däringa primera air-flyget! =)

Det finns så mycket som borde skrivas om, men detta är inte rätt forum. Det får min riktiga dagbok ta. O mina vänner. Dom är jag mycket glad över!

En sak till! Grattis Anna!!! Till dina fina sprillans nya lille pojk!! hoppas jag hinner att träffa honom innan ALV tar mitt liv i besittning!

Tata!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

jag äääälskar Köping-gänget jag med. Dem är bäst helt enkelt!!!!puss

2008-03-19 @ 23:40:29
Postat av: Silvia

Jetlag med stress är det värsta slaget, darrningar och illamående. man borde få semester efter att ha haft en lång flygresa innan man börjar jobba igen så man kommer i balans. Tänker på dig darling, och saknar dig. Kom till Uppsala snart så vi kan ta en fika på Linné. Puss och kram/Sugar

2008-03-20 @ 05:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0