Hurra hurra!


Hurra hurra till den bästa 26-åringen i manna minne!! Anna-lill, hoppas du får en oöverträfflig dag idag. Eller rättare sagt en lugn, skön och kurrerande dag i bingen, och en alldeles grym kväll! Hade gärna hängt på. Ett annat år kanske? haha.

image11




Det är påsk. Alldeles för tidigt. Och det är en jäkla massa snö ute. Helt fel!
Är det så att vintern är på intåg? Bevare mig väl, det går inte för sig.
Jag ska ju snart repa utomhus åtta timmar per dag... Så fort solen skiner känner jag mig grymt pepp på ALV, men dom häringa dagarna..inte lika pepp. Men det är väl inte så konstigt?
Hm.. påsk. Jag hade gärnat firat påsk med min familj och släkt. Med min fina mormor.. Saknar dom, och tänker på dom.
Känns lite ensamt här i Gbg..ingen att fira påsk med..medans alla vänner är hos de sina och myser. Buhu.. Men det kanske är nyttigt för mig. Ska kidnappa Erika på lördagkväll och äta lite ägg och kyckligar (som Erika sa). Man borde ta med en flarra sprit och nubba järnet. Undrar om systemet är öppet?

Förövrigt har jag införskaffat en kaffebryggare efter att ha tappat min snygga bodum-bryggare så det sprack. Va upprörd som få över detta, men det börjar släppa så smått... Min nya kaffebryggare tar allt fokus här i min skrubb på 17 kvadrat, en bodum gjorde sig bättre... Men allt har sin tid, bodum-bryggare sin, och vanlig bryggare sin.

Tata!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lill

TACK! Kära du! Jag hade en jättefin dag & kväll men nu mår jag skit.. Så jag blir kvar i sthlm ändå. Inge rida häst eller gosa med Hilmer... Hoppas du har en fin påsk, hälsa Erika. Puss!

2008-03-22 @ 15:29:01
URL: http://www.anna-lill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0