Sömnproblem..


Nu är man götelaborgare igen då..
kom med tåget igår, sen skulle jag gått på teater och tittat på Johannes, men den planen gick i kras. Tråkigt. Men det blev Dirty Dancing och pizza med Erika istället.
Hallå, Dirty Dancing...det va imma på mitt fönster när filmen va klar. Vi skrattade, fick tupp-skinn, och grät några tårar. Va är det med den, egentligen halv-kassa filmen, som är så otroligt bra? I love, love, love it.

Sen satt vi och pratade om ALV i ett bra tag, usch, nu är man så där sjukt nervös igen. Ska man få jobb? Ska man bli petad? Hemskt, är vad det är! Och imorn är det audition i Sthlm.. sen sätts rollerna. Pick me!
Smack my ass and call me Judy.

Sen blev det dags att sova.. Sova är inget som funkar särskilt bra för mig. När man lägger sig och släcker lampan, det är då alla jobbiga jäkla tankar kommer.. jag somnar nästan aldrig före 3. Och jag försöker att koppla bort, verkligen. Jag försöker tänka på helt neutrala saker som inte alls har nåt med mig att göra, eller nån jag känner. Dom senaste nätterna har jag legat och tänkt på hur man skulle kunna styla om "Bonde söker fru - Lena", hon som målbrotts-Fredrik hade på sin gård. Sjukt, jag vet. Jag ligger och tänker på i vilken hårfärg hon skulle passa bäst i, vilket smink, vilka kläder... Sjukt, sjukt. Men det hjälper faktiskt! Bättre än att räkna får iaf... Jag är nog väldigt understimulerad. Jag måste skaffa ett jobb! Men först måste jag i väg på Mumin-turnen. Sen...

Idag komemr iaf Anna-lill! Pratade just med Emmelie och hon va sjuk stackaren, så hon stannar hemma. Tråkigt!
Men jag ser verkligen fram emot Anna-lill! Prat, vin, kaffe, kladdkaka på kringlan.. bra för själen!

Tata!




Kommentarer
Postat av: Silvia

Dirty Dancing rocks! Kul att Anna-Lill kommer imorgon, hoppas ni får det mysigt. Låt ängeln ta hand om din oro. Kram/Sugar-dear

2008-01-18 @ 18:43:09
Postat av: Annika

Jag har hört att du ska sätta en färg på dina "negativa" tankar (ex.svarta) å en annan färg på dina positiva tankar ex.gula för ljus eller blå för luft. Sen ska du andas ut svart och in den positiva färgen... bra va!?

2008-01-18 @ 21:44:21
URL: http://theankispankis.blogg.se
Postat av: Lina

Snart kommer jag och Tyson ner och myser med dig i lilla lyan o så ska vi gå långa härliga promenader, fika gott, se shrek 3 o åka ut till mitt gamla ghetto frölunda... Kram!!!

2008-01-23 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0