Olsen-tvilling och annat


I natt go vänner, så drömde jag underligt.
Jag va fast i en labyrint av sten..inte så konstigt.
Men sen så hittar jag en medvetslös "Olsen-tvilling" (den lite vettigare av dom, hon som inte legat på rehab), och jag va tvungen att slänga upp den här lilla tvillingen på min axel och springa runt och försöka hitta ut.
Jag hittade aldrig ut. O vid ett tillfälla la jag ner henne för att vila, och då såg jag att Olsen-tvillingen hade blivit Anna-lills kusin Sofie. Eller en blandning av dom båda. jaja, sen slängde jag upp henne igen och fortsatte springa. Detta pågick i en evighet..inget mer. Jag va helt slut när jag vaknade. Undrar vad det betydde? Att jag måste ta hand om folk som behöver hjälp? Då tycker jag att Olsen-tvillingen skulle kunna se det som en fair deal att betala min hyra en månad eller nåt, som tack för min heroiska insats? Nån som har hennes nr? 



Annars är jag hemma i southriver nu, i ett par dagar. Känns skönt. Jag trodde jag hade varit himla duktig och ändå varit i Göteborg länge, och att jag förtjänade att åka på "vil-paus", men när jag tänker efter så va jag bara i Gbg i en vecka... Usch så dåligt! känns som det va en evighet..bådar inte bra! Men jag försöker tänka positivt och inte slå på mig själv. Jag har ju ändå för guds skull klarat av att skaffa en lägenhet. Inte illa pinkat. Men faaan, det är svårt att inte slå på sig själv. Hur kan det vara svårt? Om det är nån man borde tycka det vore lätt att inte ge sig på, så borde det väl vara en själv ändå? Äh, så är det iaf. Pepp, pepp, pepp.

Emmelie och Anna-lill kommer ner till helgen, och då ska vi tränga ihop oss på mina 17 kvadrat, det blir mysigt!

Nu är tid hög tid för ett Seinfeldt-avsnitt!

Puss på er alla godingar!!
Tata!

Kommentarer
Postat av: Annika

Du, orkar du komma en sväng och hälsa på mig och anna kanske när du ändå är hemma? Då får du ju träffa Filippa oxå! (märkte du att jag försökte muta dig med Flippan, ungefär som man gjorde med godis när man var liten..)
Vore jättekul å träffa dig!
Kram

2008-01-15 @ 13:41:44
URL: http://theankispankis.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, älskar att höra om skumma drömmar! Pierre var med när jag läste imorse, och han förstod först inte vilken du menade. Han trodde du hade drömt om en av dom där danska bröderna, du vet som sjöng Fly on your wings(eller nått sånt) i schlagerfestivalen för ett antal år sen. :-D Självklart ska jag byta bort julmusiken! Hör den ju aldrig själv, så glömmer bort det hela tiden, och när jag väl kommer på det så är det sent och jag är trött, fixar någon dag den här veckan, lovar! ;-)

2008-01-15 @ 21:55:24
URL: http://tokbusig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0