Göteborg och Heath


Heath Ledger är död. Så otroligt tråkigt och tragiskt!! Jag kan inte fatta. Han va grym, grym, grym.
Fy satan så hemskt.

Annars så har jag haft en underbar helg med underbara Anna-lill! Väldigt roligt att träffa Joel med, han hade jag inte träffat sen gymnasiet, och det är väl si så där 100 år sedan? Och Johannes, icke att förglömma, allför sällan..
Vi tillbringade nätterna med att springa runt och leta efter bra ställen att slå sig ner och dricka öl och dylikt..visade sig vara krångligare än man anat.. men det blev väl ok till slut ändå..eller nåt?
Och efter regn och storm så fick vi sol! Tänk vad sol kan göra! Det spritter till lite i kroppen tycker jag allt.
Det blev lite skicklig shopping, lite kladdkaka, lite promenix. Gött.
Jag ska starta en kampanj, "Anna-lill till Göteborg" ska den heta, och summan av kardemumman är att Anna-lill flyttar hit. Ok? Nån gång? kanske?
Eller att vi jobbar ihop nån gång? Är det för mycket begärt av kultur-sverige? ha? tss..
Härligt va det iaf att vara omringad av goda vänner!
Jag har försökt att ladda upp bilder, har ju så många fina! men det GÅR inte! jag blir tokig. Liik, help me?
Jag ska lägga upp dom på fejjan, så kan man titta där.

Igår va också en fin dag. drack te hos en vän, sen promenad i solen i slottsskogen, sen vidare till en annan goding och lagade middag och fika. Spontan-häng, det bästa! mer sånt, bitte.

En tanke åt heath Ledger.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0