Fredag


Att kolla på guldbagge-galan, är lika med att av misstag råka blanda ut sitt kaffe med saltvatten. Jag vete fan vad det är men jag blir helt sjukt rörd av precis allt! Det bara rinner...o så kommer det upp minnesbilder på johanna sällström och bergman, o då rinner det ännu mer.
O jag har ju inte sett nån av filmerna, jag har ju inte gått på bio på ett år typ. Det får det väl bli ändring på. Så att jag har en anledning att hålla på att bli så här rörd nästa guldbagge-gala. Eller så ror man hem en bagge nästan år kanske? Mowahahaha. det skulle se ut.

Det är en skit-dag, minst sagt. Det bara regnar o regnar och grått och trist, och inne i huvudet är det rätt grått och trist med tyvärr. Men om man inte har såna här dagar, så kan man inte uppskatta dom dagar då man tycker det är bra ändå. Så jag försöker se ljust på saken.

Men snart bär det av på turne två veckor, sen hem och packa om väskan, sen bär det av mot Thailand! Det kommer bli gött, jag ser fram emot båda sakerna.
Gött..jag ska bli så bruuuun. jag känner mig som fjorton igen (det gör jag iof sig ofta, senast jag va full och blev jobbigt ärlig tex), när man kommer hem från en resa så vill man ju att det ska synas! O dricka drinkar vid poolen ska jag göra, ständigt lite salongsberusad. och bara äta frukt, så jag är skit smal när jag kommer hem med. Ok, jag driver liite med mig själv.

Allt gott till alla godingar!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja visst var dom fina! 700 kostar dom, ganska överkomligt för så snygga skor tycker jag men det är ju synd om klackarna går sönder första gången man använder dom... då är ju 700 helt plötsligt ganska dyrt för en kväll på krogen... Vi får se ikväll, det är då det visar sig! :D

Hörde att du ska på Mumin turné, var det så? Kul att du får göra något du verkligen är bra på och tycker är roligt, det behöver man! Å thailand... fy rackarns, jag vill oxå åka bort! Vilka ska du åka med?

Du är välkommen på singstar när du vill! Kram

2008-01-26 @ 14:35:08
URL: http://theankispankis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0