Fin-besök!


Snart ska jag knata iväg till centralstation och möta upp Lina och Tyson!
Det ska bli såå mysigt att ha dom här i några dagar.
Hur vi ska få plats utan att bli lite tokiga vet jag inte..Tyson kommer få fnatt på mina 17 kvadrat.
Men finns det hjärterum finns det stjärterum!
 
Nån som såg programmet om pony-play igår? Herregud, så sjukt. Det är väl bara jag som tillåter mig själv att få kolla på fulkultur som outsiders.. Kanske lina med förstås.
progammet handlade om människor som gick igång på att flickvännen klädde ut sig till häst, och gick in i rollen som häst.. Det handlade om ett lagom skrämmande svenskt par, en 42 årig man och en 20-årig tjej, som åkte till usa, till en ranch, där hon fick vara häst hela tiden, o han hennes skötare..Hon fick hålla i en svans o ha ett träns på sig, och han typ ledde runt henne och sa "good girl" och gav henne små äppelbitar. Sen satte dom på henne en kärra, så körde han runt med hennne. sen fick hon stå i en spilta och vara som en häst. Inget "egentligt snusk", men det blev rätt creepy när man visste att dom gick igång på det...
Är det jag som är pryd eller?
Jag satt och gapade programmet igenom,  men jag bytte inte kanal, alldeles för sjukt för inte se hela!
Jag längtar redan till nästa veckas program, vem vet vad för skoj det handlar om då..


Tata!

Kommentarer
Postat av: Anna

Trevligt med lite besök av Lina och Tyson! Du får hälsa från oss! :-) Kan ju även glädja dig med att julmusiken äntligen är borta! ;-)

2008-01-30 @ 11:26:15
URL: http://tokbusig.blogg.se
Postat av: Lina

Var så underbart härligt att få hälsa på dig bästa vännen =) Vi kommer tillbaka....!!
Stor kram från Lina och Tyson

2008-02-02 @ 23:26:26
Postat av: Annika

Haha, jag såg programmet... men bara slutet tack och lov. Jag satt oxå och gapade! Det sjuka var att dom ville ta med sig Pony-prylen till sverige... usch, hemska tanke ;)

2008-02-02 @ 23:41:07
URL: http://theankispankis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0