Trollhättan


Sitter alldeles ensammen på ett hotellrum i trollhättan. Ibland låtsas jag att jag är här på creddig inspelning av långfilm med Von Trier..men sanningen är ju att jag spelar ett vitt stort troll med allvarlig fetma och otroligt stor nos. Men han e fin mumin. Fick just en släng av dåligt samvete, allvarlig fetma, dom ser ut så bara, hela familjen, och dom är av högst rang i hela mumindalen faktiskt..

Det är lite långsamt nu..blir mycket tid spenderandes framför "never-ending-såpor" och Oprah.
 
Fick just reda på att Robert tackat nej till ALV..min stöttepelare och kära vän i katthult! jävla piss och skit. Hur ska det nu bli?? Blev förbannad och tänkte att då tackar jag fan nej jag med, det blir ingen jävla sommar att hänga i den där jävla granen iaf. Men så får man inte tänka, det är onödigt och orättvist mot mig själv och alla andra att tänka så.
Men det svider i min ALV-själ att inte han kommer finnas vid min sida och viska snuskigheter örat osv. Det är sjukt hur fort allt kan svänga för mig, jag hinner inte alls med alla gånger. Ena stunden, allt känns ok, men helt plötsligt, POM POM, så känns det som ett oövervinnerligt svart hål gapar över mig. Sen är det ok, rent ut av riktigt bra, så POM POM igen. Utmattande är det. Men det blir bättre och bättre.
Andas in gult, andas ut svart. Klappa sig själv på axeln och säga till sig själv att man är bra.

Nu över till annat!
Ola Rapace om Guldbaggegalan och svensk film...
"Jag skulle aldrig gå på sån skit. 
 Det är roligare att spela ping-pong än att läsa ett filmmanus från sverige. I pingis kan man åtminstone  vinna, ett set, en boll. I filmbranschen i Sverige är alla förlorare".

En hård kille det där.

En annan rolig sak är att Christer Sjögren förföljs av en norsk kvinna som tror att hon ska flytta in hos honom, hon brukar stå utan för hans dörr med en resväska. Är hon inte klok, jag frågar mig? Man skulle få betala mig en miljon för att jag skulle ta i honom med tång.

Tata!


Kommentarer
Postat av: Silvia

Är du inte lite hård mot Christer nu? Han som är dansbandsgud och så, jag menar det är väl häftigt? Såg du inte hans Las Vegas show? fantastisk!!Magnifikt!
Kram
och en ljus stund överväger flera mörka, håll fast vid det darli´n./Silvia

2008-02-22 @ 07:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0