Lite bilder och annat tjafs


Jag gav det ett nytt försök, uppladdning av bilder alltså, och hör och häpna, jag lyckades. Blev lite stressad att det skulle sluta fungera så jag tog bara tre.. kanske kommer fler sen nån gång..
Dom här togs under Anna-lills besök i lilla Gbg! 
                                         

     Togs på promenad uppe i vasastan. Mysigt va det!

      Dryga jävel, ta och lägg undan kameran....

 Götaplatsen!


Jag har ett problem..jag måste packa till Thailansresan idag, även fast det är två veckor kvar tills det är dags!
Hatar att packa, måste antingen vara illa tvungen att börja, eller så måste jag vara sjukt motiverad. Jag kommer hem sent på kvällen den 25e, sen på morgonen bär det av mot Arlanda. Jag vet att jag kommer få packa på natten.. men jag försöker verkligen att hitta motivation nu idag.. Hur gör man? Tänker att jag ska skita i att ta med mig nåt och bara köpa nya grejer där nere. Är det bra? Billigt är det iaf. Fast det är ju billigare att inte köpa. Måste bli ekonomisk.
 
Imorn åker mumindräkten på! Det ska bli rätt kul. Jag är inte nervös över att jag ska spela en föreställning utan att repa något, utan hur jag ska hitta till Odenplan från centralen.. Jäkligt nervös faktiskt. Tänk om jag och mitt kassa lokalsinne virrar bort oss, kommer försent, blir skälld på, o ska sitta i en buss i flera timmar och skämmas?? Hur jobbigt skulle inte det vara?  Måste sluta vara en sån tant.
Börja bli ekonomisk och sluta vara tant.

Du bestämmer själv hur ditt liv ska bli.
Om inte du tror på dig själv, Vem ska tro på dig då?
Så jag tror på mig själv.
I denna väntan, så tror jag på mig själv. Det har jag rätt att göra.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0