Helsingborg..


Jaha..då satt man på ett hotellrum i Helsingborg..
Idag har vi spelat här i stan och rasist-träsket Landskrona, det har gått bra, vi hade ny-premiär idag.
Pålle gjorde trollkarlen och jag Fillifjonkan. Jag har sällan känt mig så dum..men det gick fint ändå.
Pålle frågade innan om han fick ha sina nyköpta solglasögon som trollkarl.. och vi sa strängt: nej. Det räcker gott och väl med hans Micheal Jackson peruk som han speciellt inhandlat för detta..
Men tro på fan att han har dom på sig ändå när har gör entré som Trollkarl i Mumindalen! Jag började skatta, men jag är ju ändå dold i muminskallen..så det gick bra ändå. Lilla my, fick klämpa järnet..
Han är för härlig den där Pålle...

Annars så led jag mig igenom melodifestivel ikväll, undantaget va ju Björn Gustavssons låt till Carina Berg. Killen är bara typ 21? Fatta att slå igenom när man är så ung? sjuukt.

Om två dagar drar jag till Thailand! Yes yes yes, det blir la gött det!! Sen kollationering... känns lite skumt att komma till Vimmerby igen..som om man va där för några veckor sen. O så många överjäkligt goa och bra människor som inte kommer vara där!! Det blir sannerligen ett nytt år kan man säga..

Jag saknar mina vänner..
Muminensemblen i all ära, absolut! Ett gäng otroligt olika personligheter..jag kan knappt förstå att dom turnerat i så många år utan att bli tokiga på varandra.. Jäkligt goa.
Men det blir en stress av att inte träffa folk..o sen direkt till Thailand!
Hallååå, glöm inte bort mig nu!!!!

Läste en modeblogg idag..en rätt töntig sådan..där tjejen i fråga drog till med mitt "Tata" i slutet. Ge fan i det, it´s mine, mine, mine...

Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0