Ooohh.


Jag är sjukt trött på att läsa bloggar om att, Åh nu är julstämningen här, Julen är på intåg, Nu är det dax att kula granen osv.
Sjukt trött på bloggar överlag.
Sjukt trött på: Åh, jag tycker om den här personen, den och den är världens finaste. Idag träffade jag den personen, oohh vilket härligt liv jag har!
Eller har jag verkligen det om jag måste låta skriva ner det på min lilla blogg? Känns det befriande att några andra (antagligen inte mer än 5 st) får veta att du har ett innehållsrikt liv, och är omtyckt?
Vet inte varför jag har en. Men det är väl av exakt samma anlednig som alla andra.
Så jag fortsätter väl tönt-blogga.
Idag är jag arg på världen. Kanske är bra att jag tar ut det på bloggeri.


Kommentarer
Postat av: anna-lill

Well, jag skriver mest för att kunna gå tillbaka sen, som en slags dagbok. & för att familjen & vännern ska veta vart i landet jag befinner mig. Alla har bloggdippar & bloggtorka, men det vänder nog snart. Jag tycker det är grymt att du har en blogg som jag kan följa, dessutom skriver du bra Linelajnelöööv. Puss

2008-12-23 @ 12:37:30
URL: http://anna-lill.blogspot.com
Postat av: sara persson

Skönt inlägg Line! Jag håller med dig. Varför skulle vi inte kunna säga allt detta lite mer under året. Och hälsa varandra trevlig helg mer varje vecka (än bara några enstaka idag faktiskt har sagt god jul)



God jul iallafall på dig fina Line!!

2008-12-23 @ 15:21:10
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0