Mina Vänner, Barbie-boken

Rotar alltid bland gamla saker när jag är hemma hos mor och far..
I går hittade jag en rosa bok med Barbie på framsidan, en "Mina vänner" bok...
Jag vågade tydligen inte ta med den till skolan, för det är bara jag, min syster och min kusin som har skrivit i den..

Detta skrev jag när jag va 7 år gammal.

Namn:  Caroline
Stjärntecken:  Skorpinjon
hårfärg:  blånd
Ögonfärg:  blå
Syskon:  Camilla
Mina intressen:  skunga
Mina bästa vänner:  Lina, Stina och Anna O.
Idrottsgren jag är intresserad av:  hoppa båck
Den bästa bok jag läst:  morfar prosten
Älsklingsdjur:  Hund, kanin, katt och häst
Den bästa film jag sett:  Evåkerna 1-7
Den bästa låt jag hört:  Jag mötte lassi
Min älsklingsrätt:  fisk
Mitt bästa ämne:  matte
Mitt favorit TV-program:  24 karat
Jag avskyr mest:  krig
Jag gillar bäst:  att vara ute och leka
Min älsklingsfärg:  lila
Älskingsblomma:  liljekarnvalj
Vad jag helst vill bli:  filmskarna
Min högsta önskan:  att få en hett och ett skall.

En hett och ett skall.
Jag har vid senare tillfälle, några år klokare, skrivit ett förtydligande; EN HÄST OCH ETT STALL

Det enda som förundrar mig i detta urval av livets ting är att jag skrev att matte var mitt bästa ämne. Vansinne, jag måste ha ljugit.



Kommentarer
Postat av: anna-lill

Hahaha, jag mötte lassi... hahaha, det är humor. & att du va bäst i matte?? well, inte åren 1998-2001... :P

2008-12-27 @ 00:25:27
URL: http://anna-lill.blogspot.com
Postat av: sara persson

Gud vad roligt!! Borde leta upp sånna där bycker!



24karat, hade nästan glömt, och hoppa bock... haha.. super ju!

2008-12-27 @ 11:01:23
URL: http://www.ulfsdotter.blogspot.com
Postat av: Lina

Och du min kära vän är fortfarande min allra bästa! Stor kram =)

2008-12-29 @ 23:47:33
Postat av: silvia

Line, where is the uppdatering. jag checkar varje dag men icke. Puss! Tata

2009-01-05 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0