snart slut..


Nu är det inte lång tid kvar nere här, typ två veckor.. Det har gått så otroligt fort, man slutar aldrig förvånas över detta faktum.
Ikväll är det brännbollsturnering, men jag är så sjukt trött, så jag sitter hemma och bara är. Skönt.
Kära mor och far va här förra veckan, tyvärr va jag sjuk så jag orkade inte hitta på så mycket på kvällarna, men nog fan va det härligt ändå! Sen va fina Sara här en liten kortis på väg hem från Gotland, men nu är det nog slutbesökt här för min del! Om det inte kommer nån i september förstås, det är man välkommen att göra.

Förövrigt så säger mitt horoskop, jag är skorpion, att vi bör jobba inom, håll i er nu, grav-industrin. Där ser man, jag är tydligen helt inne på fel bana. Skönt att man slipper fundera mer på det då.


 
 Tjusig värre.


Tata!

Kommentarer
Postat av: anna-lill

åh det är alltid trevligt när jag ser att du har uppdaterad bloggen lite:) Men du, det är ju konstigt att ALLA skorpioner borde jobba inom grav-industrin. Herregud, hur många jobb finns det där? & hur många skorpioner finns det inte?!?! Puss kära!

2008-08-18 @ 21:51:18
URL: http://www.anna-lill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0