Sommar sommar sommar


Snart är det ingen återvändo.. Om en vecka blir det Vimmerby för hela slanten.
Värre kan man ju ha det!
Men ändå, reeeedan? Jag vet ju inte ens hur jag ska bo. Jäkla seg-företag...

Jag sitter mest hemma och pillar mig i naveln, fast jag har så mycket att göra egentligen.
Jag ska ju flytta ut ur min lilla lilla söta fina lilla lägenhet (åter igen bostadslös i Göteborg, fittihevete), packa, städa, sortera, tvätta, dona, pyssla, lära in manus (får för mig att jag kan det där), läsa emil-böckerna (lär inte hända), hinna träffa folk som inte ska till vimmerby eller som ska dit senare, träffa mina föräldrar, handla upp mig lite innan man hamnar i dressman/lindex-metropolen, hinna njuta av att jag har min lägenhet kvar en vecka, träna (beach 2008, haha), och hinna njuta av Göteborg...
Och ändå är det så svårt att komma igång! Jag tror inte jag fattar att det bara är en vecka kvar helt enkelt. Jag gör antagligen så som jag alltid gjort, skjuter upp allt till sista dagen och får magsår och gråter..
Eller...så gör jag nåt redan idag? Hm.. hoppas.

Jag har kikat runt på gamla bilder från ALV, man får en härlig känsla i magen och inspiration av det. (Pretto-Line)
Tänkte dela med mig av ett par!


                                       


Kommer mer sen!

Tata!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka härliga bilder, vad söt du är Line!

2008-04-07 @ 13:28:17
URL: http://www.mariteriksson.blogspot.com
Postat av: Silvia Zarins

Vilken underbar sommar du kommer att få Line! Grattis igen till ännu en sommar i Astrids värld. Ser helt underbart ut, jag önskar dig all lycka och är jätte stolt över dig. Puss och kram/sugar

2008-04-07 @ 15:30:16
Postat av: mattias

Hej! Vilka härliga bilder. Jag får ett pirr i magen, saten va skoj! Tack för fredagen förresten det var roligt som få. Ses i nästa vecka!

2008-04-08 @ 10:46:22
URL: http://nartidenarinne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0