Kooompisar!



Har just kommit hem från estockholmo, där jag har haft två riktigt härliga dagar fulla med sol och fina vänner!
Så härligt!
Anna-lill va tvungen att jobba på junibacken, men vad gör det, när man komma dit och titta alldeles gratis? Trevligt. Puss puss puss på er allesammans! Jag saknar dig redan A-L! Jag vill bli stockholms bo.. och stosa omkring i stockholm..och det ska vara sol, och fullt med vänner. Och alla ska äta glass och vara välbetalda skådisar. Underbart skulle det vara!

image22

image23

Två klara favoritbilder, tagna på cypern för massa år sen!

Nu ni..

Tata!


Kommentarer
Postat av: anna-lill

Åhh jag saknar dej redan också, kära fina du!

2008-04-04 @ 23:18:25
URL: http://www.anna-lill.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad fina vi är. Sådan ära att få vara med på din blogg. Jag tycker också du ska flytta till Stockholm och strosa runt med oss. Jag kommer till Vimmerby 4,5,6 maj, vi ska repa inför Washington då kan vi ses:) Puss Kram

2008-04-12 @ 13:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0