Härliga dagar!


Har haft härliga dagar här i Gbg.. känns liksom som om man uppskattar tiden mer när man vet att den är knapp! Om två dagar är det Vimmerby som gäller. Det blir grymt kul. Det måste bli grymt.
Gud va jag tjatar om jäkla vimmerby..det måste vara för att jag får för mig att jag fattar lättare att jag faktiskt ska dit snart, för det känns helt sjuukt faktiskt. Ska sluta tjata nu.

Jag har träffat gott folk! Har haft kameran med mig vareviga dag, så jag tänkte lägga ut lite pics på ditten och datten! Från påsk och framåt..

  Erikas och min påsk-middag, innan nubben tog över..  


                         

Hejdå-fika med familjen Genfors!

  Nadine, vacker som en dag.

                   

Schlager-impro, med CJ som vinnaren!

Nu ska jag sura lite över att jag inte har en personlig-packare, sen ska jag PACKA.

Tata!

Kommentarer
Postat av: silvia

where have you gone my love? no longer on the net? Puss/sugar

2008-04-24 @ 14:30:23
Postat av: Mela

Härligt med ALV du ;) Du har jobbat innan ? Jag flyttar den 15e maj och sätter igång i mitt älskade sockerdricksträd den 16e ! Kanske kommer vi ses i sommar :) Ha det så gott så länge

2008-04-28 @ 23:22:34
URL: http://manuelasbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0