packa linelajne, packa.

Jag borde verkligen packa, verkligen. Men jag hatar det. Jag gör tafatta försök med jämna mellanrum, men hamnar sittandes på golvet, med benen i kors som en sur 3-åring.
Men jag tycker det är så fruktansvärt otroligt tråkigt. Sen hittar jag inte någon motivation eller inspiration heller.
Jag har löjligt mycket kläder, och tyvärr en enda löjlig garderob i min nya lägenhet = omöjlig ekvation. Jag måste alltså välja vilka grejer som ska få äran att följa med. Då jag är lite av en materialist, är detta faktum lite hjärtslitande.
Men jag ska ju börja leva ett enklare liv, ett liv med endast ett par tallrikar, några kaffekoppar, ett schampo, en hårsnodd osv. Ska bli skönt inbillar jag mig. Hoppas jag inbillar mig rätt.

Dra mig baklänges på en gammal stång, nu måste jag väl göra ett nytt tafatt försök.

Tata

Kommentarer
Postat av: line

packa nu

2007-11-26 @ 21:25:41
Postat av: Anna

Titta här så duktigt du börjar bli på att blogga :-) Och bytt utseende på den också :-) Hoppas det går bra att packa...

2007-11-26 @ 21:56:12
URL: http://tokbusig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0