På skakiga ben i en okänd värld...

Oj...
Jag måste ju iaf testa det här med bloggeri..så nu sitter man här och försöker komma på klämmiga skämt, och underfundiga teorier om saker och ting..för det är väl det dom bästa bloggarna innehåller?
Aahhh...prestaions-ångest kom just som ett brev på posten!

Jaha ja.. en annan grej som man kan skriva är väl vad man ska göra idag? Jo, idag ska jag släpa mig in till sthlm (pensionärs-stressen sätter in), och sitta i publiken på Babben och Co, Silvia hade vunnit biljetter genom någon bra motivering om att hon ääälskar programmet, men när hon vann dom kröp hon till korset inför mig och bekände att hon aldrig hade tittat på det..och om jag hade det, fick jag gärna följa med på den andra biljetten..haha.
Gäster som ska dit är Björn Skifs, Louise Hoffsten och håll i er nu...Anders Lundin. fan då, kan det bli folkligare? skulle vara Jihde i så fall.. men det blir kul ändå, hoppas Hoffsten drar av nån grym låt.

Det får bli mitt premiär-inlägg, min blogg-oskulds försvinnande, mina första stapplande steg uti bloggandet.
Har en känsla av att dettta kan vara beroendeframkallande...

Tata!


Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen in i bloggvärlden, och ja, du har så rätt så, beroendeframkallande är det utan tvekan! :-) Hoppas du får en trevlig stund i Stockholm!

2007-11-20 @ 11:17:42
URL: http://tokbusig.blogg.se
Postat av: sillen

ååå va trevligt att du har blogg nu stumpan, men måste rätta till missförståndet. Jag motiverade inte att jag ääääälskar programmet utan att jag hade lätt till skratt samt hade jag faktiskt sett alla program, det var syrran som inte sett en ända. ååå vad man kan missförstå på msn:) Puss och lycka till med dit fortsatta skrivande/ din största fan

2007-11-21 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0