Måndag med kaffe och laptop

Jag ska bli livsnjutare. En sån här person som kan ligga på golvet i sin lägenhet alldeles ensam. Med rökelse i fönstret och en stor kopp rooibos, och nån skön musik. Och bara ligga o tycka att faaan va skönt det är. Jag har nog en del att jobba på innan jag är där.
Idag försöker jag livsnjuta lite, jag har druckit tre koppar kaffe, sitter på golvet, och plickar på lappen. Alltid en början mot rooibos och rökelse eller?

Det är söndag i min skalle, inte måndag. Men om jag ska vara ärlig är dom flesta dagar lite av en enda röra nu för tiden..har ta mig fan inga rutiner alls förutom kaffe typ. Men på ons ska jag jobba på dagis, då får man känna sig lite nyttig! Och uppskattad..haha. Jag ska sjunga o leka med dom så dom bara äääälskar mig. Gött.

Min syrra är hemma i söderfors o hälsar på, hon skulle åkt iväg igår, men nu blir hon kvar tills imorrn. Lyxigt att få vara hela familjen, händer aldrig annars. Ska surra fast henne i soffan så hon inte kan dra tillbaks till staterna. Jag skulle ju ha åkt till NY i dec, men nu ser det ut att bli lite framskjutet, lite synd men ändå skönt. Jag flyttar ju snart in i min skrubb i Götet! Jag har handlat mina första saker till den, tyvärr handlade jag på "buy nothing day", så jag skäms lite ändå.. men nu har jag fyra fina kuddar till min säng/soffa/enda-möbel-som-får-plats iaf! Mitt nästa mission är att handla en kaffebryggare. Den ska vara svart, lite, billig och rymma 12 koppar. Vi får se hur det går.

Det ramlar ner barn från storken nu! Cajsa har fått en liten Celina! grattis grattis till er! önskar er allt gott!
Och Anna...hon går med magen i vädret och längtar efter storken..men du får hålla dig lite till!

I´ll be back
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0