Fredagskväll - premiärens afton

Idag är det fredag..Det betyder Idol och pizza hos Östbloms.
Vi sitter i soffan och äter pizza och dricker coca-cola, samtidigt som vi kritiserar Idol ihop. Faktiskt ett rätt trevligt fredagsnöje om jag får säga det själv.
Pappa slänger ur sig diverse haranger om alla idoler, och mamma frågar pappa hur han kan uttala sig i frågan när han inte kan nånting om musik. Och jag ler i smyg åt dom och tycker det är lite småmysigt. Idol är lite av en tradition hos oss, även fast vi inte ens tycker det är så bra i år. Vi är rörande överrens om att Sebastian som va med för några år sen, är bäst. Så är han snygg med. Sånt är ju viktigt med. 

Ja...för andra finns det annat att göra denna fredagskväll! Anna-lill har "ny-premiär" av Hotell-liggaren i Borås ikväll, och Erika har premiär på en cabaret i Vimmerby, stort lycka till, till er båda två!! Tänker på er.

Annars har jag varit hos tandläkaren idag. För första gången sen jag va 19 år. Jag är 25 nu. USCH. Håll i er nu, för det här är äckligt..dom tog bort tandsten (vidrigt ord), och fy satan, sånt gör oooont! Tandläkaren var våldsam, och jag har ont fortfarande. OCH jag måste dit om två veckor o laga två små hål som jag hade. Känner mig misslyckad och dålig som tydligen inte skött om mina tänder. Men nu jävlar ska jag köpa plackers och tandtråd så det står härliga till.

Tata!


Kommentarer
Postat av: anna-lill

Åh va fint & trevligt att du börjat blogga. Det är härligt, härligt!
Nu ska här länkas=)
Puss fina!

2007-11-26 @ 12:40:10
URL: http://www.anna-lill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0